vrijdag 30 oktober 2009

Freebie kit "Classique"

Zo op de valreep voor het weekend nog de beloofde freebie kit voor jullie. Het is een kit geworden met een 'klassieke' uitstraling, hopelijk valt hij in de smaak.

Als jullie mijn freebies op prijs stellen en ze gebruiken voor jullie eigen foto's, zou ik graag willen zien wat jullie er mee maken. Stuur gerust een e-mailtje en ik plaats ze hier op mijn blog!

Hier nog een voorbeeld van mijzelf, met een foto van mij en m'n hondje.



En de previews van de elementen en papers;




Deze kit kan niet meer gedownload worden, heb je interesse kun je me mailen op marjan_sprankeling@hotmail.com

5 opmerkingen:

  1. Hoi marjanneke,

    Heeft u mijn mailtje gehad? Ik kan de kit helaas niet downloaden, doordat het een RAR bestand is,kunt dat wijzigen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci beaucoup pour ce très joli kit.
    Bambie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thank you so much, beautiful :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 19 Nov [LA 04:32pm, NY 07:32pm] - 20 Nov [UK 12:32am, OZ 11:32am] ).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 7 post on Nov. 23, 2009. Thanks again.

    BeantwoordenVerwijderen