vrijdag 15 januari 2010

January Blues Part 3 ~ Alpha ~

Deze keer eens iets anders dan anders namelijk een compleet alfabet, behorende bij de kit January Blues. De letters hebben een spijkerstof patroon en kunnen dus ook bij veel andere kits worden gebruikt, of als losse elementen.
Het font dat ik hiervoor heb gebruikt is Hawaiian Punk. Het is een vrij groot bestand, dus het downloaden zal iets langer duren dan normaal.

Deel 4 van de kit January Blues volgen dit weekend, dus hou mijn blog in de gaten.

Today I'm posting something different, a small bonus, it's a complete alphabet that comes with the kit January Blues. The letters are in a jeans-design, so you can use them in many different layouts. The font I used for this is Hawaiian Punk.
The zip-file is quite big, so the download will take a bit longer than usual.

I'll be posting part 4 (the elements) of the kit January Blues this weekend, so keep an eye on my blog.

Happy scrappin'!


DOWNLOAD

5 opmerkingen:

  1. Thank-you for the january Blues kit! Very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a lovely freebie. Thanks very much

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjan,
    Dankjewel voor jouw leuke scrapsets. Ik heb je blog gevonden via Digifree freebiesearch. Mooie dingen maak jij.
    De laatste kit vind ik vooral mooi omdat ik hou van verschillende tinten van één kleur. Stoer alfabet, helemaal in de goeie kleur voor onze kleinzoon, want alles moet blauw zijn van hem (zoals alles overigens rose moet voor onze kleindochter, lekker rolbevestigend he).
    Ik ga hier zeker vaker een kijkje nemen. Leuk om ook eens in het nederlands te kunnen reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this alpha set! Thank you so much!

    BeantwoordenVerwijderen