zondag 17 januari 2010

January Blues Surprisekit

Hier dan als laatste deel van mijn kit January Blues. Ik heb een zip bestandje samengesteld met een paar kleine verrassingen. Een paar wordarts, een quickpage en een quickpage die je zelf nog kunt bewerken met je foto's in een ander formaat dan die op de layout die ik gemaakt heb.

Hieronder zie je een voorbeeld van de quickpage en de downloadlink.

Here the last part of my kit January Blues. I created a zip-file with a few small surprises, hope you like them. There are a some wordarts, a layout / quickpage and the same quickpage but without the picture layout, so you can adjust it yourself with photo's in another size.

Below you see an example of the quickpage, and the downloadlink.

(Click Preview for a larger view)

DOWNLOAD SURPRISEKIT

6 opmerkingen:

  1. Hallo Marjan. Zojuist heb ik je 'Januarys Blues' gedownload. Hij is helemaal prachtig. En het aller-Ɣllermooiste vind ik de eerste papers: ik verheug me op een layout daarmee, het is net Delfts Blauw.
    Dankjewel!!! ViVre.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice QP. Thank you for the Blues kit I will be using it for some of my Jan layouts this year.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so beautiful! Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I just love your blog page! It is so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just wanted to say that I love your kits. Thanks for sharing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for the January Blue Freebies. You do really nice work. I am glad you post in two languages so I can read most of it.

    BeantwoordenVerwijderen