donderdag 28 januari 2010

"A Soft Touch"

Hallo allemaal,
Het is een poosje rustig geweest aan het Sparkle Scraps-front, maar ik had een fikse verkoudheid te pakken en kon me er niet toe zetten om achter de computer te gaan zitten ontwerpen en scrappen. Maar de verkoudheid is nu zo goed als weg en ik heb alweer een kit klaar, voor het grootste gedeelte dan .
Het is een leuke fullsize kitt geworden in mooie kleuren en erg leuke elementen, al zeg ik het zelf. De naam 'A Soft Touch', heb ik bedacht omdat er een aantal stoere elementen en papers in zitten, maar ook zachte, pastelkleurige. Dus een klein beetje stoer met een 'beetje zacht'.
Ik ben er in ieder geval erg tevreden over en ik hoop dat jullie hem leuk genoeg vinden om te gebruiken in jullie layouts. (Die ik -zoals ik al eerder heb gezegd- erg graag zou zien).
Ook heb ik nog een nieuwe 'verpakking' gemaakt voor mijn kits, iets eleganter in mijn ogen.
Veel plezier met het eerste deel, 5 papers. De kit is behoorlijk groot, heeft in totaal 20 papers en iets van 60 elementen, een alpha en quickpage, dus genoeg om je weer mee te laten inspireren, hoop ik!! De volgende delen post ik zo snel mogelijk (de komende dagen dus..).

Hello everyone,
It's been a bit quiet lately here on my Sparkle Scraps-blog, but I had the flew and couldn't get myself to get on the computer and design or scrap. But the flew's gone and yet I made another kit, almost complete.
It's a nice fullsize kit in beautiful colours and very cute elements, if I may say so myself (lol). I made up the name 'A Soft Touch' because it has a number of grungy, rough elements and papers, but also some soft and pastel-coloured things. Anyway, I'm really pleased with it, and I hope you'll like it enough to use it in your layouts. Have fun with the first part, 5 papers. The kit is large, it contains 20 papers, 60 elements, an alpha and a quickpage, so enough to get you inspired I hope!!
I'll be posting the next parts a.s.a.p. ;)

8 opmerkingen:

  1. Thank you! Your blog post will be advertised on the CraftCrave DigiFree search engine today (look for timestamp: [28 Jan 02:00pm GMT]).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for the lovely papers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 8 post on Jan. 29, 2010. Thanks again.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for sharing! These are beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you! These papers are so lovely. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thans a lot for this wonderful kit !

    BeantwoordenVerwijderen