dinsdag 30 oktober 2012

Terug van weggeweest!

Hallo allemaal!

Het is inmiddels meer dan 2 jaar geleden dat ik ophield met het bijhouden van mijn scrap-blog. Niet zonder goede reden want ik ben 22 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon, Dennis. Hij was ook mijn inspiratie voor het hervatten van mijn hobby, en voor mijn nieuwe scrap-kit 'New Born'. Inmiddels is mijn kleine vent allang geen 'newborn' meer, maar met alle foto's die we hebben gemaakt nadat hij is geboren is het wel een geweldige aanwinst voor mijn digitale fotoboeken.

Ik ben nog druk bezig met het weer opzetten van deze blog, inclusief de downloadlinks etc. en ik hoop dat ik de komende week hiermee klaar zal zijn. Nog geen downloads dus, maar de nieuwe 'look' (welke ik ook nog verder zal aanpassen) van mijn blog is alvast een heel klein voorproefje van hoe het er uit ziet.

Tot ziens op mijn vernieuwde blog!

Groet, Marjan

1 opmerking: